måndag 2 mars 2009

Lite sent på det...+ egen sjuksköterska!!!


Imorse blev det lite stressigt, jag var nog i tröttaste laget, 06.36 gick jag upp! Ultra-snabb runda med Nixon, väckte Robin och pep iväg! Glömde middagen i kylen... Fick i efterhand veta att under min snabb-tur med nixon så vaknade Nova och sprang in och väckte Angelica och ville överraska mej när jag kom tillbaka, men när jag lämna nixon så var det helt tyst så jag smög iväg till jobbet..... Så segt att veta att två av mina godingar legat vakna och väntat på mej när jag bara gått utan att en säga hej.... Dåligt samvete! Men hur skulle jag veta??

07.04 Åstorps Glasmästeri!!!

Där möttes jag av nybryggt kaffe och min egen sjuksköterska som skulle vara med mej under dagen! Vilken Lyx!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar