söndag 1 mars 2009

Söndag! En gång till!

Akuten inatt! Kan vägen dit nu...
Denna gången var det Nattas tur att få besöka denna underbara betongbyggnad placerad i hjärtat av helsingborg! Hon har varit lite hängig i veckan och sovit en himla massa! Men ändå på gott humör trots huvudvärk och illamående, varit i skolan som vanligt men fått åka hem tidigare nån dag...men i Lördagsnatt var hon riktigt dålig, svårt att andas, feber värk i rygg och smärta i magen, Blev till slut så att vi valde att köra in till sjukhuset med henne, men fick till svars att de hade inte tid!!! Nähe, men då mår vi inte dåligt längre! Så jävla kass! Förstår att personalen på sjukhusen inte kan stå för detta men vi lever i ett land där vi betalar de högsta sjukvårdsskatterna!! Inte tid? Nä riktigt illa är det! Och blir det bättre i framtiden? Har ju ganska svårt att se det framför mej men nu befinner jag mej i en optimistisk tid i mitt liv så...
Men på söndagen körde jag dem till sjukan igen och efter en timme var vi på väg hem med nyinköpt medicin... Hoppas hon blir bra kvickt!!

Dans med Nova stod på schemat sen, en tjej som bara blir duktigare och duktigare, riktigt roligt att se henne dansa runt på dansgolvet med de andra tjejerna!

Har ju vår V70 på blocket http://www.blocket.se/vi/19964416.htm?ca=23_3_s
En intresserad maila idag och efter samtal och övernskommelse om pris så begav jag mej upp till jobb och fotade några kompletterande bilder till honom, men NEJ!!!! där fanns ju ingen cd! som om det gjorde hela bilen! Ja! Jag vill oxå ha cd i bilen, men nu ser jag det ur min syn som säljare!
Så med den vanliga turen som slår oss i huvudet då och då så har vi biljävlen kvar!!!
Men varför hänga läpp!

Puss på er alla!!!
(du med )

1 kommentar:

  1. Amen är där ingen cd??? inte konstigt att ni inte får den såld haha =)
    Love you universums bästa bror! Ni är duktiga som kämpar på!

    SvaraRadera