lördag 14 februari 2009

Alla Hjärtans Dag


Idag gick jag o Loppan upp tidigt och förbredde frukosten, handlade nya bullar, fixa blommor och något litet att ge. En Mysig lördagsmorgon blev det med långfrukost alla tillsammans!!

Efter det begav sig jag och Nova iväg till mina föräldrar för att fika, så att angelica kunde få vila i lugn och ro! Angelica, Vila? Lugn? Inte göra något?

NÄ!!! Inte min Angelica inte, hihi

När vi kom hem, var det fullt med levande ljus ballonger med hjärta, hjärtdekorationer, blommor, dukat med finaste uppsättningen, sängen var nybäddad med nya sängkläder och ovanpå den var det små hjärtan och Röda rosor, plus ett stort kuvert med mitt namn på...

Och vad var det i det kuvertet? Det vet jag!

Middagen ikväll får vi hemlevererad från en resturang som angelica oxå fixat!

Tack Gumman för att DU är Du!!

Älskar dej!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar