onsdag 18 februari 2009

Onsdag

Halva veckan ha snart gått, sitte i Landskrona nu och vänta på en fd kollega som ska få sin vinduta bytad. Har vait lite kass på att skriva måndag tisdag, men ha haft fullt upp, i måndags va det akuten med angelica igen, Robin ringde mej och sa att jag fick komma hem...
Väl hemma låg angelica oc mådde fuktansvärt.

Snabbt iväg efter samtal med hennes avdelning, kom in på akuten där ma som vanligt får vänta men gick snabbt bara 1,5 timme efter lite kotroll av läkare, så beslutades det om skiktöntegen av huvudet. TACK! Kändes inte bra alls? Vad trodde de att de skulle hitta där?
4timmars väntan följde, många många tankar under denna tid....
Till slut kom då en sköterska och sa: Läkaren vill prata med er nu, men vi tar det inte här....
Kändes ju sådär igen...
Men i slutändan visade sig att det inte var något konstigt... SKÖNT!!!
Xtremt tevlig läkare som bjöd in oss på hans kontor och visade bilder från tidigare magnetöntgen... Skönt att få ventilera lite med honom.

Ha en bra dag alla
(ja du med!)

1 kommentar:

  1. Hej love...ja fy fasen äventyr detta....tack för att du finns vid min sida....jag tänker ofta på hur tråkig jag måste vara med allt mitt gnällande pustande stånkande och stönande...jag försöker att inte vara så negativ och jag hoppas verkligen att du orkar med mig tills detta är över sen så ska jag aldrig gnälla så igen....hi hi hi älskar dig.......du&jag eller hur!!!
    Puss och Kram

    SvaraRadera