torsdag 1 januari 2009

Man vet inte vad man har förrän det är borta...

För ungefär ett halvår sedan tog jag (och min tjej) ett MYCKET stort beslut i mitt (Våra) liv.



Vi bestämde oss för att seperera, ett beslut som jag tror räddade hela vår familj...(med facit hand)

Vill inte dela med mej för mycket om mina känslor under detta halvår som varit, men måste bara säga att det varit en viktigt tid i mitt liv.

Att få inse att allt "det vanliga" (som vi "tröttnade" på) i tillvaron betyder såå mycket men betydde såå lite under vårt sista år innan seperationen...

Att få somna tillsammans med någon...

Att få vakna tillsammans med någon...

Att få äta tillsammans med någon...

Att få skratta tillsammans med någon...

Att få betala räkningar tillsammans med någon...

Att få städa tillsammans med någon...

Att få Mysa tillsammans med någon...

Att bara "va" med någon...

Kan fortsätta i all oändlighet.......

Allt det "småa" i livet betyder såå mycket!! Man måste bara inse det!! Vilket jag gör!!

Har Världens mest underbara familj att vara tacksam för!! Älskar dem Över allt annat!!!!

Tack för att ni gjort mej till den jag är idag!!!

4 kommentarer:

  1. Mmm lite torftig layout men annars otroligt gulliga inlägg......puss my love

    SvaraRadera
  2. Vet vad du betyder för hela familjen som Robin sa att Kim är Tro Hopp Kärlek. Vi är så oändligt tacksamma att du finns för dom och att ni åter blivit en lycklig hel familj igen,(fast du trimmar mej ibland ler) SVÄRMOR

    SvaraRadera
  3. Du är universums finaste person vet du det??? I love you så mycket storebror du är bäst!!!!

    SvaraRadera