fredag 2 januari 2009

Trevlig kväll!!


Ja ikväll bjöds det på resturang i Mjöhult, Några lokalinvånare (mina föräldrar) lockade vårt intresse genom mycket fördelaktigt prat om deras "lokala" resturang (där de verkar vara stammisar...haha). Kvällen bjöds på promenad till Oscarsgården, där vi sedan avnjöt Pizzor bakade i stenugn, Lasagne och Tagliatelle... Mycket gott!!! Ett mysigt ställe med egen charm, ganska enkelt men mycket smakfullt. Alla var nöjda och mätta!
Sedan bjöds det åter på promenad, först hem till mina förädrar sedan en liten runda med deras hund, varpå det blev kaffe och stulet choklad!!! (berörda vet vad jag menar...).
Tackar mina goa föräldrar för en trevlig kväll. Kram till er!
(och tack för att ni skonade mej från "västen")
Nu ska jag strax gå och lägga mej, ska bära ner två soffor från 5:e våningen imorgon.... KUL!!!

Gonatt!

2 kommentarer:

  1. Puss sweet thing......

    SvaraRadera
  2. Tjena killen!
    skoj att se att du har en blogg :)
    hur är det? var längesen nu..sköt om dig

    SvaraRadera