måndag 5 januari 2009

Trettondagsafton....


Har haft en blogg-paus! Vet ej varför men ej pallat att skriva! Helgen som varit har bjudit på en del utflykter, var på oishallen i Lördags med familjen, mysigt! (saknades en 15-åring igen).

Jag och Nova skötte ställningarna på läktar´n, (som syns ovan. Fuck off, hihi) medan angelica och Natta gled runt på isen! Duktiga tjejer! På söndagen blev det kaffe hos svärföräldrarna i ödåkra, trevligt som alltid! Kalkonmiddag blev det tillsammans med min syster och hennes kille hos päronen! Jag o Jeppe (syrrans kille) försökte hitta månen med en stjärnkikare, men vi hade nog parkinsons båda två... Skakade bara förbi den när vi försökte hitta den, så till slut sket vi i det! Idag har det varit jobb 7-16. Härligt! Händer mycket på jobb, nu men återkommer till det vid senare tillfälle! Nu ska jag kela med min andra hälft!

Ha det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar